Sunday, July 24, 2016

שכל די באַניצער עקספּעריענסע






+

שכל די באַניצער עקספּעריענסע באַניצער דערפאַרונג. נישט אַ נייַ באַגריף. אבער, עס מיינט אַז אַלע פון ​​אונדז האָבן אונדזער אייגן געדאנקען וועגן עס. באַזירט אויף זוך איך צונויפנעמען פון אַ Google זוכן, וקס באשרייבט די יחיד מערקונג, געדאנקען, און רעספּאָנסעס מיט רעספּעקט צו אַ פּראָדוקט, סיסטעם, אָדער דינסט. עס ס ווי מיר פילן און טראַכטן וועגן, און ווי מיר זע און רעאַגירן צו אַ זיכער פּראָדוקט. שיין סטראַיגהטפאָרוואַרד, רעכט? דעמאָלט ווי קומען עס איז נאָך אַזוי פיל צעמישונג אויס דאָרט וועגן וואָס וקס טאַקע מיטל. וואָס טאָן מענטשן נאָך באַקומען עס צעמישט מיט וסאַביליטי? און וואָס איז עס אַזאַ אַ אַרויסרופן צו פּלאַן פֿאַר אַ באמת גרויס דערפאַרונג? וקס איז ניט פּשוט. עס איז ניט דער רעזולטאַט פון שיין פּלאַן, אָדער גרויס וסאַביליטי. אלא, דער באַניצער דערפאַרונג ברענגט צוזאַמען פילע פאַרשידענע דיסאַפּלאַנז און ריקווייערז פול היסכייַוועס פון אַלע פון ​​זיי. זאל ס נעמען אַ נעענטער קוק אין עטלעכע שליסל אַספּעקץ פון וקס און ווי זיי ביישטייערן צו די גרויס בילד. 1. וסאַביליטי זאל ס אָנהייבן מיט וסאַביליטי. א פּלאַץ פון מאל, מענטשן מיסטייקאַנלי גלויבן אַז די וסאַביליטי פון אַ וועבזייַטל איז דער בלויז זאַך וואָס מאכט אַ גרויס באַניצער דערפאַרונג. דאס איז ניט אמת. עס איז אמת, אָבער, אַז וסאַביליטי איז יקערדיק פֿאַר גוט וקס. אָן גוט וסאַביליטי, מענטשן זענען נישט ביכולת צו דערגרייכן זייער צילן, אָדער לפּחות ניט ין אַ אנגענומען צייט. דער מאַנגל פון יקערדיק וסאַביליטי פּרינציפּן קענען רעזולטאַט אין אַ נעגאַטיוו דערפאַרונג, געלאזן דער באַניצער צעמישט, אָוווערכוועלמד, ומזיכער, אָדער אַפֿילו פרוסטראַטעד. אין סדר צו דערגרייכן בעסער וסאַביליטי, עס איז וויכטיק צו זיין באַקאַנט מיט דיין ציל וילעם און צו האָבן אַ קלאָר געדאַנק פון וואָס דיין ניצערס זענען טריינג צו דערגרייכן. דאָ זענען 5 שליסל פּרינסאַפּאַלז צו האַלטן אין זינען: אַוואַילאַביליטי & אַמפּ; אַקסעסאַביליטי קלעריטי לעאַרנאַביליטי קרעדיביליטי רעלעוואַנסי וסאַביליטי איז יקערדיק און אפֿשר אַפֿילו דיטערמאַנינג פֿאַר גוט וקס. וסואַללי, איך קוק פֿאַר positive יגזאַמפּאַלז צו ונדערפּין מיין ווייזט. אין דעם פאַל, איך 'ד ווי צו קוקן אין אַ נעגאַטיוו משל. אַסער איז אַ גרויס סאָרט פֿאַר דיגיטאַל פּראָדוקטן, אַזאַ ווי קאָמפּיוטערס, טאַבלעץ, מאָניטאָרס, און פיל מער. איינער פון זייער הויפּט פּראָדוקט שורות איז לאַפּטאַפּ קאָמפּיוטערס. וואָס האט געזאגט, עס ס קלאָר ווי דער טאָג אַז רובֿ וויזאַטערז וועט זיין קוקן פֿאַר אינפֿאָרמאַציע וועגן לאַפּטאָפּס. אבער אַנשטאָט פון מאכן עס ווי ינטואַטיוו ווי פּאָסססיבלע צו געפֿינען דעם אינפֿאָרמאַציע, אַסער אַקטשאַוואַלי טשאַלאַנדזשיז זייער ניצערס צו געפֿינען אַ לאַפּטאַפּ לויט צו זיכער פּאַראַמעטערס. סטאַרטינג אויף די האָמעפּאַגע, עס נעמט מיר דרייַ קליקס צו לעסאָף באַקומען צו אַן איבערבליק פון אַלע לאַפּטאַפּ קאָמפּיוטערס. דעמאָלט, דעם איבערבליק איז זייער קאָנפוסינג. כל 29 פּראָדוקטן קוקן די זעלבע, און עס איז קיין וויסואַל קלו צו העלפן מיר דיפפערענטיאַטע צווישן די פאַרשידענע זאכן. אויך, עס איז ניט קלאָר אָנווייַז אַז איך קענען פאַרגלייַכן פּראָדוקטן. נאָך איך רעכענען אויס אַז איך דאַרפֿן צו סעלעקטירן די פּראָדוקטן איך ווילן צו פאַרגלייַכן, די פאַרגלייַך איז באגרענעצט דורך דרייַ זאכן. ווען איר זוכט אין די פילטער פּאַראַמעטערס אויף די לינקס, זיי זענען זייער באגרענעצט און אויך קאָנפוסינג. למשל, ווען סאַלעקטינג קיין פון די דרייַ פאַרשטעלן סיזעס קלענערער ווי 14 אינטשעס, עס זענען קיין פּראָדוקטן בנימצא. וואָס אַפֿילו פאָרשלאָגן אַז פילטער אָפּציע דעמאָלט? טאָן בעסער ווי אַסער. מאַכן עס גרינג פֿאַר ניצערס צו געפינען וואָס זיי ניטאָ קוקן פֿאַר. 2. עסטעטיק דער אויסזען פון דיין וועבזייַטל plays אַ וויכטיק ראָלע פֿאַר די באַניצער דערפאַרונג. און כאָטש איר קען טייַנען אַז עס שאָולדלנ'ט אָרט רגע אין אַ בילכערקייַט רשימה, פּערסנאַלי, איך גלויבן אַז עסטעטיק זענען קריטיש פֿאַר גוט וקס. וואָס? ווייַל די וויסואַל פּלאַן און די קוק & אַמפּ; פילן פון אייער סיסטעם אָדער פּראָדוקט קענען האָבן אַ ריזיק פּראַל אויף אייער ניצערס 'ימאָושאַנז. ימאָושאַנז ווירקן ווי מיר זע עפּעס און, מער ימפּאָרטאַנטלי, ווי מיר געדענקען עס. עמאָציאָנעל פּלאַן קענען העלפן איר כאַפּן דיין ניצערס 'ופמערקזאַמקייַט און השפּעה זייער מערקונג. אויב איר פירן אייער ניצערס און העלפֿן זיי דערגרייכן זייער צילן אין אַ מער אָנגענעם וועג, דיין פּלאַן ווערט שפּאַס און ענגיידזשינג. אין דער זעלביקער צייַט, עמאָציאָנעל פּלאַן העלפּס איר צו בויען אַ positive שייכות מיט דיין ניצערס. ניצן עסטעטיק די רעכט וועג, קענען מאַכן דיין פּלאַן: אַפּילינג עפעקטיוו פּלעזשעראַבאַל מעמעראַבאַל די קוקן & אַמפּ; פילן פון אייער סיסטעם אָדער פּראָדוקט קענען האָבן אַ ריזיק פּראַל אויף אייער ניצערס 'ימאָושאַנז. Spotify מאכט גרויס נוצן פון וויסואַל אַפּעלירן אויף זייער וועבזייַטל. מיט קליין טעקסט און אַ פּלאַץ פון יקספּרעסיוו בילדער, איר באַקומען ציען רעכט אין די פּלאַץ. די וויסואַל פּלאַן פון דעם וועבזייַטל בישליימעס רעפלעקץ די געפיל אַז קומט מיט די פּראָדוקט. די קויל וואס איז Created מאכט איר פילן פּאָטער, ליכט, און צופרידן. דער פּלאַן איז פּשוט און זייער פאָקוסעד. עס ס וועגן ווייל Flexible און וועגן דיסקאַווערינג די וועלט - בשעת צוגעהערט צו דיין באַליבט מוזיק. ווען דיזיינינג אייער אייגן וועבזייַטל, נעמען אין חשבון די פעעלינגס עוואָקעד דורך דיין פּלאַן. טוט עס גלייַכן דיין האַרץ אָנזאָג? 3. קונה סערוויס אַן אַספּעקט וואָס איז מער פּראַקטיש אין נאַטור, אָבער פּונקט ווי וויכטיק, איז קונה דינסט. מיר אַלע וויסן ווי אַנויינג און פרוסטראַטינג עס קענען זיין צו רופן קונה דינסט פֿאַר די כאַנדראַדט צייַט און צו באַקומען די זעלבע ווייג ענטפֿערן יעדער מאָל. שלעכט קונה דינסט קענען יבערשרעקן אַוועק דיין ניצערס. ערגער, עס גיט זיי סיבה צו טיילן זייער שלעכט דערפאַרונג און רעקאָמענדירן Friends קעגן דיין פּראָדוקט אָדער דינסט. קונה דינסט איז וויכטיק ווייַל עס ווייזט אייער ניצערס אַז זיי קענען צוטרוי איר און אַז איר זענט בנימצא אין פאַל זיי דאַרפֿן הילף. קונה דינסט איז וועגן בנין באציונגען מיט אייער ניצערס. עס ס וועגן סטאַרטינג אַ שמועס, וועגן צוגעהערט, און וועגן גערעדט צוריק. גוט קונה דינסט מאכט דער באַניצער דערפאַרונג מער פּערזענלעך און ינקריסאַז סאָרט לויאַלטי. גוט קונה דינסט מאכט דער באַניצער דערפאַרונג מער פּערזענלעך און ינקריסאַז סאָרט לויאַלטי. אַ משל פּאַר עקסאַלאַנס פֿאַר גוט קונה דינסט איז די סאָרט בראַבאַנטיאַ. זייער אַמביציע איז "צו אַנטוויקלען האַרט הויזגעזינד פּראָדוקטן אַז ריטיין זייער שיינקייט און פאָרשטעלונג פֿאַר אַרויף צו 20 יאר." בראַבאַנטיאַ איז ניט אַ ביליק סאָרט, אָבער איינער וואָס דעוועלאָפּס "האַרט, פאַרלאָזלעך פּראָדוקטן וואָס זענען געמאכט צו לעצט." מיט דעם צוזאָג אין מיינונג, אַ פּלאַץ פון מענטשן זענען גרייט צו באַצאָלן אַ העכער פּרייַז. איך בין איינער פון זיי. אבער טוט בראַבאַנטיאַ לעבן אַרויף צו די "לאַנג-טערמין גאַראַנטירן" פֿאַר זייער פּראָדוקטן? זיי טאָן. איך האָבן אַ 150 € וויסט בין אין שטוב, און אַ ביסל וואָכן צוריק, די דעקל וואָלט ניט נאָענט ענימאָר. עס אויסגעדרייט אויס אַ קליין טייל פון די קלאָוזינג מעקאַניזאַם איז געווען בראָקען. א נייַ דעקל פּרייַז 40 €, וואָס איך איז נישט צו יקסייטאַד וועגן פּייינג. נאָך פאַך דער קונה שטיצן, איך איז געווען ביכולת צו סדר אַ נייַ דעקל. פֿאַר פּאָטער. עס האט מיר ווייניקער ווי 2 מינוט צו סדר די נייַ דעקל אויף זייער וועבזייַטל. עס איז געווען איבערגעגעבן צו מיין הויז די טאָג נאָך. עמעס, איך ליבע אַז סאָרט! וועלן געטרייַ קאַסטאַמערז? אַנטוויקלען גרויס קונה דינסט. 4. סאָרט קאָנסיסטענסי אן אנדער וויכטיק אַספּעקט פון אַ גוט באַניצער דערפאַרונג איז אַ קאָנסיסטענט דערפאַרונג. וואָס טאָן איך מיינען דורך קאָנסיסטענט? דיין קאַסטאַמערז מוזן דערקענען דיין סאָרט מיד - צי זיי באַזוכן דיין וועבזייַטל פון זייער דעסקטאַפּ קאָמפּיוטער, טאַבלעט, אָדער רירעוודיק, און צי זיי באַזוכן דיין גשמיות קראָם, קויפן אייער פּראָדוקטן, אָדער זען דיין אַדווערטייזמאַנט אויף טעלעוויזיע. אַ קאָנסיסטענט קוקן & אַמפּ; פילן איז וויכטיק צו שאַפֿן אַ געפיל פון פאַמיליאַריטי און צוטרוי. איר ווילן געטרייַ קאַסטאַמערז, רעכט? דעמאָלט טאָן ניט לאָזן זיי אַראָפּ. צי ניט צעטומלען זיי. און טאָן ניט דערוואַרטן זיי צו מאַכן די מי פון בעכעסקעם אַרויף דיין שייכות. קונה לויאַלטי איז אַלע וועגן דערקענונג, לעגיטימאַציע, און בעכעסקעם אונדזער לעבן ווי פּשוט ווי מעגלעך. ווי לאַנג ווי מיר זענען גליקלעך מיט איין סאָרט, עס איז ניט דאַרפֿן צו נעמען אויף די אַרויסרופן פון געטינג געניצט צו אן אנדער איינער. קונה לויאַלטי איז אַלע וועגן דערקענונג, לעגיטימאַציע, און בעכעסקעם אונדזער לעבן ווי פּשוט ווי מעגלעך. עפּל איז די בעל פון קאָנסיסטענט קונה דערפאַרונג. קיין אנדערע סאָרט קענען גלייַכן עס. קיין ענין אויב איר באַזוכן זייער וועבזייַטל אָדער איינער פון זייער סטאָרז, אויב איר קויפן זייער פּראָדוקטן אָדער זען אַ גאַנצע אַפיש, די קוק & אַמפּ; פילן איז שטענדיק דער זעלביקער. עס ס שטענדיק וועגן פּאַשטעס און אַ ריין און עלעגאַנט פּלאַן. עס ס וועגן דעם פּראָדוקט און דער קונה, און וועגן אַ שייכות צווישן די צוויי וואָס איז ... געזונט ... כּמעט קריפּי. עפּל איז אַ סטיל. דעם סטיל איז שערד דורך פילע מענטשן אַרום דער וועלט און עס קענען ניט זיין געביטן פון איין טאָג צו די ווייַטער. עפּל האט צוגעזאגט זייער ניצערס כידעש און אייגנארטיקייט, און פֿאַר די פּרייַז מיר באַצאָלן פֿאַר זייער פּראָדוקטן, אַז ס וואָס מיר דערוואַרטן אין יעדער טרעפן מיט די סאָרט. אַמאָל איר שטעלן הויך סטאַנדאַרדס, איר אויך כאַפּן דיין ניצערס 'עקספּעקטיישאַנז. בעכעסקעם די עקספּעקטיישאַנז צופֿרידן קענען ווערן אַ אמת אַרויסרופן. אבער עס ס אַ שליסל צו בעסער באַניצער דערפאַרונג. 5. פּערזענלעך פּראַל לעצטע אָבער ניט מינדסטער, די פּערזענלעך פּראַל דיין פּראָדוקט אָדער דינסט האט אויף אייער ניצערס קאַנטריביוץ צו די קוילעלדיק באַניצער דערפאַרונג. נאָר ווען מיר ינטעראַקט אָדער דינגען מיט עמעצער / עפּעס קענען מיר ציען גילטיק קאַנקלוזשאַנז וועגן אונדזער יקספּיריאַנסיז. און די קאַנקלוזשאַנז זענען וויכטיק פֿאַר ווי מיר געדענקען עפּעס. נעגאַטיוו ימאָושאַנז זענען לייכט ילימאַנייטאַד פון אונדזער זכּרון. Positive ימאָושאַנז, אויף די אנדערע האַנט, העלפן אונדז געדענקען. דורך קריייטינג אַ פּערזענלעך דערפאַרונג און געטינג אייער ניצערס פאַרקנאַסט, איר באטייטיק פאַרגרעסערן די גיכער פון טריגערינג positive ימאָושאַנז. אויך, מיר ווי צו טיילן Positive יקספּיריאַנסיז מיט אנדערע. אזוי אַ positive פּראַל ניט בלויז מאָוטאַווייץ מענטשן צו קומען צוריק, עס ס 'גוט פֿאַר וואָרט פון מויל גאַנצע ווי געזונט. אַ פּערזענלעך פּראַל מאָוטאַווייץ מענטשן צו קומען צוריק און זאָגן אנדערע וועגן זייער דערפאַרונג. ווי אַ בייַשפּיל, סלאַווערי Footprint קריייץ אַ ונפאָרגעטטאַבלע ערשטער רושם. דעם פּלאַץ איז אַ אָסאַם איניציאטיוו פֿאַר בנין וויסיקייַט און קריייטינג קאַמף קעגן מאָדערן-טאָג קנעכטשאַפֿט. ווען באזוכן דעם פּלאַץ, איר באַקומען וועלקאַמד דורך איינער איין קשיא: ווי פילע סלאַוועס אַרבעט פֿאַר איר? איר קענען דעריבער גיין דורך אַ ינטעראַקטיוו יבערבליק צו געפֿינען אויס די ענטפֿערן און אַנטדעקן ווי דיין זענען קאָננעקטעד צו מאָדערן-טאָג קנעכטשאַפֿט. דער פּלאַץ איז Created אין אַזאַ אַ פּשוט, נאָך ענגיידזשינג וועג, אַז עס איז שאָקקינגלי עפעקטיוו. נאָך וויסן וועגן ווי דעם אַרויסגעבן אַפּלייז צו איר און אייער סטיל, איר האָבן קיין אָפּציע אָבער צו אָננעמען אַז די טעמע איז ערנסט, אַז עס איז געשעעניש רעכט איצט, און אַז מיר מוזן טאָן עפּעס וועגן עס. קנעכטשאַפֿט איז אַ זייער יידל טעמע און אויך איינער וואָס איז לייכט פּושט צו די צוריק פון אונדזער גייַסט, ספּעציעל דאָ אין מערב אייראָפּע אין די יאָר 2013. נאָך, די אומשולדיק און פרייַנדלעך פּלאַן פון די פּלאַץ און די סטראַיגהטפאָרוואַרד וועג פון אַסקינג מענטשן צו באַקומען ינוואַלווד לאָזן קליין צימער פֿאַר אָפּלייקענונג. דעם פּערזענלעך פּראַל האט גאָרנישט צו טאָן מיט די וסאַביליטי פון די פּלאַץ. נאָך, עס איז אַ זייער יקערדיק טייל פון זייַן וסערס דערפאַרונג. וואס איז מיט דיר? ווי איר קענען זען, באַניצער דערפאַרונג איז העט מער ווי וסאַביליטי. דורך ינקאָרפּערייטינג יסודות פון פּלאַן, קונה דינסט, בראַנדינג, און פּראַל, איר קענען מאַכן אַ באַניצער דערפאַרונג אַז ווייַט יקסידז די קלאַל. צי איר געראַנגל צו שאַפֿן אַ סטעלער באַניצער דערפאַרונג? וואָס זענען אייערע טשאַלאַנדזשיז? שער אייערע געדאנקען אין די באַמערקונגען ווייטער.


stockerfontenaysousbois.blogspot.com


No comments:

Post a Comment