Monday, August 1, 2016

די top 75 יוראַ רסקג לעבן לם & פּ






+

די Top 75: יוראַ רסקג לעבן לם & פּ דאַונלאָוד: יוראַ למפּ יוראַ רסקג לעבן לם & אַמפּ; פּ איז קומענדיק אַוועק אַ "מצליח און טראַנספאָרמאַטיווע" יאָר, זאגט פּרעזידענט דוד פּאַראַגאַמיאַן, באָוסטינג הויפּט קליענט ווינס אין ניו יארק און טשיקאַגאָ און אַ מער וניפיעד אַגענטור ביניען. לם & אַמפּ; פּ ס ניו יארק אָפיס פּיקט אַרויף אַ פּאָר פון אַקאַונץ פון די אַגענטור ס שפּיץ קליענט, פּפיזער-פֿאַר רעוואַטיאָ און טהעלין, ביידע פּולמאַנערי אַרטיריאַל כייפּערטענשאַן טריטמאַנץ-בשעת וואָאָינג אַ נייַ קליענט, עיסאַי, מיט אַ אַסיינמאַנט פֿאַר אַ נייַ שפּיטאָל פּראָדוקט אין שפּעט לבֿנה ווו קליניש טריאַלס. מינווייל, די אַגענטור ס טשיקאַגאָ אָפיס יקספּאַנדיד זייַן געשעפט מיט מלך Pharma, לאַנדינג סיאַנאָקיט, און וואַן אַ גרויס פֿירמע רעבראַנדינג מי פֿאַר די אוניווערסיטעט פון טשיקאַגאָ מעדיקאַל צענטראַל. "ניט נאָר זענען נייַ קלייאַנץ צוגעגעבן אָבער יגזיסטינג קלייאַנץ האט אונדז מער אַרבעט אין ביידע שטעט," זאגט פּאַראַגאַמיאַן. די קראָם פאַרפאַלן זייַן אַסיינמאַנט פֿאַר סעלזענטרי ווען גסק / פּפיזער דזשאָינט ווענטורע ווייוו העאַלטהקאַרע קאַנסאַלאַדייטאַד אין טאָר לאַזור מאַקאַן. "אַז ס שטענדיק אַ דיסאַפּוינינג זאַך," פּאַראַגאַמיאַן קאָנסעדעס. "עס איז געווען וועגן סטייינג נאָענט צו קלייאַנץ, טאן די רעכט זאכן, אַדינג נייַ געשעפט אַלע בשעת טראַנספאָרמינג." ווי פֿאַר די טראַנספאָרמאַטיווע טייל, די אַגענטור, וואָס טורנס 30 אין אויגוסט, בעעפעד אַרויף זייַן דיגיטאַל, מיט עד און געראטן מאַרקעץ קייפּאַבילאַטיז. "אזוי מיר ניטאָ אַ פיל פאַרשידענע גשמיות אַגענטור ווי מיר זענען אַ יאָר צוריק," זאגט פּאַראַגאַמיאַן. "מיר געמאכט גרויס סטריידז אין טאַקע אָפּעראַטיאָנאַליזינג אונדזער 'צוקונפֿט ערשטער' פּאַזישאַנינג און שיין אַ וניפיעד אַגענטור." פּאַראַגאַמיאַן וואָלט ניט דיסקוטירן די קראָם ס רעוועך גראָוט, חוץ צו זאָגן אַז לם & אַמפּ; פּ געזען גראָוט אין 2009 ווען פילע פירמס 'רעוואַנוז זענען פלאַך. אין טערמינען פון שטעקן, די אַגענטור צוגעגעבן 10-15 שטעלעס, ברענגען העאַדקאָונט זיך אַרום 175. צווישן די נייַ כייערז איז עוופּ, דירעקטאָר פון קליענט באַדינונגען קריסטין ד אַפּפּאָלאָניאַ, וואס דזשוינד די אַגענטור פון קדם. די קראָם אויך כייערד באָב וואַינריגהט ווי קאָפּ פון דיגיטאַל סטראַטעגיע, Jay נוגגעהאַללי ווי קאָפּ פון מיט עד סטראַטעגיע און דייוו קווירקק ווי קאָפּ פון געראטן מאַרק. שפּיץ קלייאַנץ אַרייַננעמען: פּפיזער, פֿאַר וואָס די קראָם כאַנדאַלז פאַכמאַן אַסיינמאַנץ אויף ליריקאַ, טשאַנטיקס, גענאָטראָפּין, סאָמאַווערט, רעוואַטיאָ, טהעלין און קסאַלאַטאַן; מערק קאָנסומער קער, פֿאַר זעגריד אָטק און מיראַלאַקס; און עיסאַי פֿאַר זייַן נייַ שפּיטאָל פּראָדוקט. דער קליענט ראַסטער אין די קראָם ס 25-מענטש טשיקאַגאָ אָפיס כולל טאַקעדאַ, פֿאַר צוויי קנס פּראָדוקטן אין לבֿנה 3; די אוניווערסיטעט פון טשיקאַגאָ מעדיקאַל צענטער; און מלך PHARMACEUTICALS פֿאַר דואָדאָטע. "עס ס אַ דייווערס טעקע פון ​​גרויס PHARMA, קליין PHARMA, אָטק און פֿירמע בראַנדינג," זאגט פּאַראַגאַמיאַן. "Four יאר צוריק, ווען איך גאַט דאָ, מיר זענען כּמעט אויסשליסלעך בעקאַבאָלעדיק פאַכמאַן. איצט דער קלאַסיש שטאָפּן איז בלויז 50% פון אונדזער געזעלשאַפֿט. " לם & אַמפּ; פּ איז טאן דיגיטאַל אַרבעטן אויף אַלע פון ​​זייַן אַקאַונץ, זאגט פּאַראַגאַמיאַן, און איז ארבעטן אויף מיט עד און געראטן מאַרקעץ אויף כּמעט העלפט פון זייַן בראַנדז. "לאָנגעוויטי איז מאל אַ שווער זאַך," זאגט פּאַראַגאַמיאַן, רעפלעקטינג אויף די פירמע 'ס דרייַ דעקאַדעס אין געשעפט. "וואָס ס יקסייטינג איז אַז עס ס ניט נאָר לאָנדזשעוואַטי אָבער אַז דעם פאַרגאַנגענהייַט 12 חדשים האט טאַקע געווען אַ טראַנספאָרמאַטיווע צייַט צו בויען אויף אונדזער סטרענגקטס און טוישן די אַגענטור אין עפּעס זייער אַנדערש, זייער צוקונפֿט-אָריענטיד." און פּאַראַגאַמיאַן יקספּעקץ צו זען מער גינציק טנאָים איבער די ווייַטער יאָר. "איך טראַכטן 2009 איז געווען אַ יאָר פון וואָרענען," ער זאגט. "יעדער יינער געהאלטן די רעינס שיין ענג. וואָס מיר ניטאָ געזען דעם יאָר איז אַז, פּונקט ווי די מנוחה פון די גלאבאלע עקאָנאָמיש מאַרק, דער קלימאַט איז ימפּרוווינג און קלייאַנץ זענען לאָנטשינג נייַ פּראָדוקטן און נייַ קאַמפּיינז. אָבער, ווייל קומען דורך 2009, קלייאַנץ זענען אַנדערש-עס ס אַן אויג אויף מעזשערמאַנט און ראָי, און זיי ניטאָ טאן זאכן אנדערש. "


trouvaillevillenavedornon.blogspot.com


No comments:

Post a Comment